czwartek, 30 sierpnia 2012

Prośba

Hello :D
Mam do was ogroooomna prośbę. A w szczególności do moich obserwatorek - Anny Styles i Emilii.
Proszę was abyście pomogły mi rozpowszechnić bloga. Bardzo, ale to bardzi mi zależay na tym,a by było więcej wyświetleń i obserwowanych na blogu.
Dziewczyny, pomożecie mi? liczę na was :) :*

Proszę was też o lajkowanie tej stronki  na facebooku:
Jest to stronka, którą prowadzi i założyła Louiskowa, która prowadzi tego bloga. Jest również adminką na innych stronach na fejsie takich jak Jaram się Zaynem czy Nie kocham cię, mam Zayna. Osobiście uwielbiam ją! To dzięki jej blogowi założyłam tego bloga ;) za co jej bardzo dziękuję, chociaż wątpie w to,a by kiedykolwiek go przeczytała ;**
Bardzo jej zależy na ilości lajków na tej stronce, więc wchodzić na nią i lajkować! :D
Nie wiem jak wy, ale ja uwieeelbiam Cher! ♥
A wy? :)
Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru xx
Claudjaa

Następny rozdział pojawi się w niedzielę, ponieważ jutro wyjeżdżam do rodziny do Maksymilianowa (za Bydgoszczą) na weekend.
Jest ktoś z was z tej miejscowości? :)

2 komentarze: