niedziela, 12 sierpnia 2012

Powitanie/Bohaterowie

Czołem :)
Ten blog jest moim drugim opowiadaniem o One Direction. Mam ogromną nadzieje, że nie spieprze tego opowiadania jak poprzedniego :D

Wiem, blog jest słaby graficznie -.- Ale nie mogę ogarnąć tych wszystkich zmian, opcji, itd. xD

Mam do was pytanie !
Pod tytułem bloga umieściłam jako gadżet zdjęcie chłopków. I jak je wysrodkować ? xD Próbowałam wszelkimi sposobami i nie wiem jak to zrobić xD Wiem, jestem ciemna xD
Odpowiedzi piszcie w komentarzu.


Dziękuję bardzo- Claudjaa



Bohaterowie:




  Jennifer (Jen) Cowell
Osiemnastoletnia córka słynnego angielskiego łowcy talentów Simona Cowella. Przy jej porodzie zmarła jej mama, Jej pasją jest taniec, więc chciałaby uczęszczać do szkoły tanecznej, lecz ojciec nie pozwala jej na to bo sądzi, ze z tego nie wyrzyje. Jednak sekretnie uczęszcza na zajęcia taneczne, na których intruktorką jest Danielle Peazer, z którą w późniejszym czasie się zaprzyjaźniła


Simon Cowell
Angielski łowca talentów. Po śmierci żony zaczął więcej pracować, dlatego nie miał i nadal nie ma czasu dla swojej córki jednak bardzo ją kocha i troszczy się o nią.  Chcę,aby skończyła liceum, potem poszła na studia i wyrosłą na porządnych ludzi, a w przyszłości, gdy jego zabraknie przejęła jego firmę.


Danielle Peazer
Dwudziesto cztero letnia tancerka i instruktorka. Jest instruktorką i najlepsza przyjaciółką Jennifer. Jest dziewczyną Liama Payna z One Direction.

One Direction
Od lewej: 
Zayn Malik- dziewiętnastolatek pakistańskiwgo pochodzenia. Jest muzułmaninem. Jego dziewczyną jest Perrie Edwards z Little Mix..
Niall Horan- wiecznie głodny irlandczyk z farbowanymi włosami. Jego dziewczyną jest Demi Lovato.
Harry Styles- jedyny singiel w zespole. Jest najmłodzy z całej piątki. Lubi flirtować z dziewczynami, ale chciałby w końcu znaleźć dziewczynę.
Louis Tomilson- jest najstarszy z całego zespołu, wieczne dziecko. Jego dziewczyną jest Eleonor Calder.
Liam Payne- najrozważniejszy z całego zespołu. Jego dziewczyną jest Danielle.


To na tyle :)
Pierwszy rozdział pojawi się wieczorem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz